Comanda minima este de 200 RON.

Comanda nu se va expedia decat dupa ce ati fost contactat telefonic de catre noi pentru confirmarea comenzii. In cazul in care nu reusim sa luam legatura cu dumneavoastra in 2 zile lucratoare, comanda va fi anulata. Pentru a lua legatura cu noi gasiti mai multe nr de telefon in sectiunea Contact de pe site. CASA HUSELOR S.R.L. isi rezerva dreptul de a onora comenzile doar pentru persoane juridice care presteaza activitati in urmatoarele domenii: Service GSM, Magazin Telefoane si Accesorii GSM, Disitributie Accesorii GSM.

CASA HUSELOR S.R.L. isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii, de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate. Pentru comenzile in valoare de pana la 200 RON, plata se face ramburs. Suma totala de plata include valoarea comenzii plus suma reprezentand contravaloarea transportului, asigurarii coletului si returul banilor.

CASA HUSELOR S.R.L. livreaza marfa folosind serviciile de curierat rapid URGENT CURIER S.R.L. sau FAN COURIER EXPRESS S.R.L. Pentru comenzi a caror valoare depaseste suma de 1000 RON, transportul este gratuit, doar in localitatile unde livreaza URGENT CURIER S.R.L. sau FAN COURIER EXPRESS S.R.L.. Toate produsele de pe site sunt pe stoc, astfel ca va recomandam sa faceti comanda online, intrucat daca ati putut comanda un produs, inseamna ca produsul exista si in stoc. In descrierea produselor veti gasi detalii mai amanuntite despre acestea.

Produsele de pe acest site sunt oferite in limita disponibilitatii stocului. Nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata din motive intemeiate (lipsa produsului din stoc, eventuale greseli de tiparire etc.). In aceste cazuri CASA HUSELOR S.R.L. va anunta clientul despre problemele aparute si va hotari impreuna cu clientul daca respective comanda sau produse vor fi livrate sau nu. Valoarea maxima a obligatiilor CASA HUSELOR S.R.L. fata de clientii sai, in cazul nelivrarii produselor sau a livrarii necorespunzatoare, reprezinta valoarea sumelor primite de la clienti.

Livrarea

Livrarea se face in cel mai scurt timp posibil de la lansarea comenzii dvs., de regula a 2-a zi (de luni pana vineri) daca se primeste comanda pana la ora 15:00. Expeditia se face numai prin firma de curierat cu care societatea noastra are incheiat contract de colaborare (URGENT CURIER S.R.L. sau FAN COURIER EXPRESS S.R.L.) ce lucreaza in sistemul door-to-door (livrare la domiciliu), avand ca timp mediu de livrare 24h (o zi lucratoare) pentru orasele in care firmele de curierat au puncte de lucru. Comenzile trimise vineri se trimit cu mentiunea „Livrare Sambata”, dar este posibil ca in unele orase acest lucru sa nu fie realizabil si livrarea sa se faca Luni.

Coletele trimise de catre dvs., printr-un alt curier, avand plata transportului la destinatie, vor fi refuzate. Va rugam sa anuntati inainte de a expedia un colet catre CASA HUSELOR S.R.L. Daca au trecut 2 zile lucratoare si nu ati primit coletul, va rugam sa ne anuntati sau sa contactati curierul pentru solutionarea eventualelor probleme aparute.